Innan jag dör...

[ ] Åka till USA

[ ] Gifta mig

[x] Skriva en bok - den är helt färdig förrutom utsrkiften.

[ ] Bli av med min flygrädsla

[ ] Hälsa på mitt fadderbarn i Afrika

[ ] Åka på semester i Thailand

[ ] Sova under bar, stjärnklar, himmel

[ ] Rida barbacka

[ ] Fira nyår på ett varmt ställe

[ ] Fira nyår på time square

[ ] Starta ett eget företag

[ ] Besöka gotland

[ ] Ha en egen fotostudio

[ ] Ha/va med på en fotoutställning

[x] Skaffa hund - På LÖRDAG hämtas han hem!!

[ ] Fotografera en kändis (alltså som ett fotojobb, ingen paparazibild ;) )

[ ] Skaffa barn

[ ] Äga en range rover

[ ] Prata engelska utan att känna att jag gör bort mig

[ ] Simma under vatten utan att hålla för näsan

[ ] Titta på soluppgång/solnedgång med någon jag tycker om

[ ] Disney i Paris

[ ] Bli rik

[ ] Åka på tomorrowland

[ ] Hitta min livs kärlek

[ ] Ha min egen fotoatelje

[ ] Tatuera mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0