Det verkar som att jag blir kvar...

Blev häromdagen erbjuden att bli restaurangchef, och tackade idag ja till det. Det är verkligen blandade känslor inför detta då jag VERKLIGEN såg fram emot att komma hem igen, men det är en chans som jag säkert bara får en gång i livet, och tackar jag nej kommer jag förmodligen ångra mig resten av livet. Så nu är tanken att jag åker hem datumet som är planerat, stannar hemma i några veckor, sen åker jag tillbaka till Oslo, till en ny lägenhet som jag förhoppningsvis har fixat, och påbörjar min utbildning. Hemifrån Sverige tar jag också med mig Charlie, så ska han bo här med mig. Hur länge jag stannar vet jag inte ännu, iallafall inte alltför länge men det blir väl iallafall ett år.

Idag efter jobbet åkte iallafall jag och min gode arbetskamrat Leonora till Eataly som är en jättetrevlig italiensk restauran på Tjuvholmen. Där satt vi i flera timmar och hade väldigt trevligt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0