Födelsedagsbrunch för TOVIIIS

Idag överraskade jag Tove med födelsedagsbrunch, det blev buffé med goda mackor och massa goda pålägg, samt massa olika frukter, juice och OREO-yoghurt! Eftersom hon jobbar på sin födelsedag (tisdag) och vi ska ut och äta på kvällen så överraskade jag henne idag istället.
 
För övrigt så är ju som sagt i princip ALLT stängt på söndagar, vilket jag inte alls tänkte på idag... Så när jag hade gått till vår favvoaffär så såg jag att det var superstängt... Så det var bara att ta tricken och leta efter någon slags matbutik som var öppen, tillslut hittade jag en hehe. Utbudet var inte det bästa men både jag och Tove blev riktigt nöjda med maten ändå, det var verkligen skitgott! Nu ligger vi alltså typ i matkoma haha, och nu blir det mysa till några avsnitt gossip girl :).
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0