Full fart en dag som denna

Ledig dag för min del idag så här på allahjärtansdag! Faktiskt så har jag hunnit med en hel del. Gick först in till stan, fick en gratiskaffe av 7eleven, sedan blev jag stannad av en tjej från någon organisation som var emot dödshjälp och grejer och lyssnade på henne i säkert en kvart hehe, sedan gick jag till teknikmagasinet och köpte en telefon för 199kr, sen var jag på BIT på byporten och drack en cappuccini, efter det gick jag till ett Deli de Luca och köpte bullar som jag sedan gick till Toves jobb med lagom till hennes rast och bjöd henne på till efterrätt efter hennes lunch. När hennes rast var slut gick jag till affären och köpte lite gott som jag ska överraska Tove med ikväll när hon slutat jobba! Nu tänkte jag städa iordning lite i vårt rum och göra det mysigt tills Tove kommer! :D
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0