Äntligen framme!

Kollektivet var inte alls som vi hade tänkt oss, här är verkligen ett levande bevis på att bilder kan ljuga väldig mycket! Det rummet vi hade blivit lovade fick vi inte ens. Men det är helt okej! Det duger med tanke på att vi bara ska bo här tills vi skaffat ett jobb, då ska vi börja söka en egen lägenhet.

Rummet har vi iallafall fått iordning på och nu är det faktiskt ganska mysigt här inne. 

Det vi har gjort idag är att ha åkt bil skiiitlänge, sen flyttat in hit, varit ute och ätit på en jättemysig restaurang med toves föräldrar (som för övrigt körde hit oss) och sen satt vi och snackade med några av dom som bor här i kollektivet. Det är sjukt vad världen är liten! När jag kommer hit får jag reda på att min gamla klasskompis bor i samma lägenhet som oss! Haha.

Nu ska vi sova lite. I Norge är allt ju stängt på söndagar så imorgon får vi passa på att utforska Oslo och läsa kartor mm ;)

Plättar i bilen påväg hit;)

Min fiiiiina vägg<3

Italiensk mat

Restaurangen

Min del av rummet


Toves del av rummet + jag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0