2 fantastiska dagar

Är nu hemma igen efter två fantastiska dagar med mamma och pappa. Det har verkligen varit helt underbart! Vi hade inte kunnat ha det bättre. Vädret var kanon hela tiden förutom igårkväll när vi åt då det regnade en skvätt men då satt vi under tak så det gjorde ingenting. Denna dagen åt vi först en helt otrolig frukost på hotellet, det fanns ALLT man kan tänka sig!! Sedan åkte vi iväg till Holmenkollen och åkte ända upp i hopptornet så vi fick en helt otrolig utsikt över hela Oslo och hela Holmenkollen såklart. När vi var färdiga där så åkte vi till operahuset och kollade utsikten där med och till sist satte vi oss på Olivia på aker brygge och åt lunch. Sedan bjöd jag päronen på lite softis (mjukglass) ;). Sen släppte dom av mig hemma hos mig och så blev det allt några tårar osv. Men nu är det bara 7 veckor kvar tills jag får träffa dom igen, så det är bara att räkna ner ;). 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0