Tullins café

Äntligen en helt ledig dag! Dagen började med pannkakor till frukost, sedan gick jag till en inredningsbutik som heter Granit som jag cyklar förbi varje dag till jobbet. Fanns så mycket fina saker, men ganska dyrt så jag ska kolla i en sådan butik när jag är i Sverige istället. Fick iallafall med mig två söta ljuslyktor hem. Efter det satte jag mig på Toves jobb och drack en karamellatte, och runt klockan 3 mötte jag Emma då vi åt lunch på Tullins Café. Fysatan vad gott det var! Åt den ultimata burgaren - kyllingburgare med aioli, tacosås, ananas, bacon, sallad, gurka, lök osv. Sen gick jag tillbaka till Toves jobb och köpte mig en baguette som jag sedan ska äta till kvällsmat. Just det, på vägen till Tullins så råkade jag gå in i en Monki-affär som hade maaaassa rea och fick med mig två tröjor hem också! :)
 
Verkligen mysigt café!
 
Den klassiska baguetten! Hon behöver knappt ens fråga vad jag vill ha på längre hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0