Välförtjänt

Köpte mig lite mat av grannen (bor granne med en pizzeria) efter att ha möblerat om och städat hela rummet + städning av toan. Erika flyttade ut och in flyttade en ny tjej redan idag! Jättetrevlig, dock engelsktalande, och jag som är så dålig på engelska!! Hehe. Så efter att för det första ha jobbat över 4 timmar, och sedan städat hela kvällen så tyckte jag att jag var välförtjänt denna sjukt goda hamburgertallrik!!


Förresten, idag på jobbet så frågade föredetta restaurangchefen (som fortfarande nästan är restaurangchef hehe) om jag ville ha ansvaret och vara typ "restaurangchef" när alla dom är på ferie nån vecka i juli. Skitkul! Läskigt dock, att ha ansvar över hela restaurangen men det kommer nog vara väldigt kul, och verkligen kul att dom frågade just mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0