Hard work

Alltså bland det skönaste som finns är enligt mig att komma hem efter en riktigt slitsam dag på jobbet och vara helt slut och bara lägga sig i sängen och slippa alla pip och bara höra tystnad alternativt ha tyst musik i öronen. Heaven!!
 
Det bästa med mitt jobb nu är typ att man får äta hur mycket mat som helst! Så jag kan äta mat innan jobbet, på pausen och efter jobbet. Så jag behöver ju nästan aldrig mer köpa mat haha. Dock sjukt onyttig mat då ju, försöker typ mest äta kycklingsallad och sånt, men det blir ju allt lite glass och pommes osv ibland hehe. Imorgon ska jag lära mig closing, så jag kommer jobba 16-23. Spännande!
 
Såhär ser det ut där jag jobbar nu då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0