Lite regn

Fick som sagt lära mig closing igår och det var väldigt mycket folk i princip fram tills vi skulle stänga vid 22 så vi låg jättemycket efter. Dessutom hade vi problem med kyl och frys så hon jag stängde med fick försöka fixa med det också så vi kom inte därifrån förrän 00.20... Och när jag igår cyklade till jobbet så var det väldigt fram och fint väder, och plötsligt bara började det spöregna, helt otippat! Så var helt dygnsur när jag kom till jobbet hehe. När jag sedan cyklade hem mitt i natten så var det så varmt att jag kunde cykla i bara linne. Hur härligt som helst att kunna göra det mitt i natten liksom! Sommarn är påväg :D.

Idag ska jag jobba 9-18 på ett annat Donken. Får se hur det går :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0