Planen akkurat nå

Just nu ser min plan ut så här:
 
- Jag bor kvar här i Oslo och jobbar förmodligen nästan varje dag fram till sista helgen i augusti iår.
- Sedan flyttar jag hem till älskade Kalmar igen.
- Precis i början av september åker jag till en gammal oslosambo som numera bor på Malta och hälsar på i 2 veckor.
- Sedan åker jag hem igen och bor hemma i ca en halv månad.
- I oktober har jag förhoppningsvis hittat en lägenhet som jag kan flytta till.
- Då börjar jag jobba på donken igen, samtidigt som jag sakta men säkert startar mitt alldeles egna företag.
 
WIHO!! Planen ser enligt mig väldigt, väldigt bra ut :D. Inget som är till 100% bestämt ännu men det är ju alltid bra att ha en tanke. Ser verkligen fram emot att åka och hälsa på Josse på Malta om det nu blir av :D.
 
Snodde lite bilder från Josses instagram som hon tagit sen hon kom till Malta. Man blir ju såå avundsjuk! :
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0