Skitdag

Idag skulle jag då jobba på McDonalds på grünerløkka för dom behövde extra hjälp. Först började det med att trikken som skulle ta mig direkt dit var inställd, så då tog jag en annan trikk så jag kunde byta trikk vid jernbanetorget, men då hade dom bytt rutt typ på trikkarna så dom gick inte därifrån så jag fick typ springa till nästa hållplats och ta en trikk därifrån istället. Tillslut kon jag fram, en kvart för sent. Då var det en sjuk så det var bara jag och en till på jobb och eftersom de var första gången jag jobbade där och hon den andra var också ny på den restaurangen så vi hittade ju ingenting och fattade ingenting, och vid 11 kom det in en till på jobb så var vi tre pers till klockan 14. Och alltså det var bland det mest kaosiga jag varit med om. Det var hemskt. Så en riktig skitdag helt enkelt.

Efter jobbet satt jag en stund på løkka med en egengjord frappe med lite oreo på toppen. Verkligen skitmysigt där på sommaren!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0