Summering av Oslo del 1

JANUARI:
 
 
Vi flyttade hit (till Arbins gate), donade med vårt rum, hängde mycket på ikea, gick på promenad med Maja och Lisa, åkte kälke på holmenkollen, lagade massa god mat, spelade poker med nyfunna vänner i kollektivet, bakade en hel del, gick själva på promenader och fotade en del, åkte skridskor, försökte oss på en utgång, Tove började jobba på BIT, vi shoppade faktiskt lite kläder, vi åkte för första gången trikk, vi hade trots allt en helt ok start i Oslo.
 
FEBRUARI:
 
 
Vi firade Toves födelsedag och jag fixade en otroligt god brunch till oss, jag fick jobb på Deli på Bislett, vi firade alla hjärtans dag, vi åt första gången på Fridays, jag tatuerade mig, åt massa ben&jerry-glass, jag köpte en norsk telefon, hängde en hel del på BIT, vi gick promenader, gjorde ljusstakar, åt massa gott, fick alla hjärtans dag-kort. En helt fantastisk månad om man tänker efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0