Vad jag har gjort hela dagen..



Nä det stämmer inte riktgt då. Har mest legat i min säng och kollat film hela förmiddagen. Men nu efter maten blev jag bjuden på en kopp kaffe så jag sitter här i soffan och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan åka någon gång. Först ska jag till jobzone och lämna in lite papper så jag får lön, har dessutom sagt till dom idag att jag har fått ett nytt jobb och kommer endast jobba hos dom någon gång ibland om jag är ledig och känner för det. Det var helt ok för dom. Sedan ska jag och Tove gå på stan en stund, sedan ska jag cykla till mitt nya jobb och se hur lång tid det tar. För idag fick jag nämligen ett samtal av hon som jag var på intervju hos igår, så på måndag börjar jag jobba heltid där!! Så spännande :D. Så imorgon måste jag också säga upp mig från deli och det är jag lite nervös över. Jag har trivts där väldigt bra, men eftersom jag tror att jag kommer trivas ännu bättre på mitt nya jobb och dessutom ha högre lön så har jag tagit det beslutet att jag vill göra såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0