En fantastisk dag

Dagen började med att mamma, jag och Charlie efter frukosten gick till Vigelandsparken och busade massa med Charlie. Där trivdes han! Superbra att den parken ligger nära mig, där kommer nog han och jag hänga en del framöver. När vi busat färdigt så åkte jag och mammi till Aker brygge och åt såååå god lunch. Vi festade till det och tog förrätt också. Mätta och belåtna åkte vi sedan tillbaka hit till min lägenhet och sedan åkte mamma hem :(. Saknar redan familj och vänner där hemma i Kalmar... Men jag kommer ha det bra här också, det är så jag får tänka när jag längtar hem!
 
Det har iallafall varit en helt fantastisk dag och med strålande sol utan ett enda moln på himlen. Tack mamma för denna underbara helgen <3.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0