Fri fra jobb

Efter 3 öppningar i rad var jag äntligen ledig och fick ha efterlängtad sovmorgon. Dagen började med en långpromenad med Charlie. Idag gick vi en annan promenad en vad vi brukar, och hittade en stig inne i en skog eller liknande. Det var jättemysigt där med små vattenfall längs stigen. Ska ta med kameran nästa gång vi går dit! När vi kom hem så gjorde jag ordentlig frukost med honungsmackor, kaffe, saft och yoghurt med cornflakes. Vilken härlig morgon! Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sedan blir det plugg fram till kl. 15 då jag ska in till jobbet och hålla lite intervjuer.
 
Förresten så hörde jag att det var väldigt tråkigt väder hemma i Kalmar idag. Tänkte då göra er lite avundsjuka och säga att här är det klarblå himmel och hyffsat varmt ute! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0