Saknar redan värmen

Att komma tillbaka till Norge med minusgrader är ju kanske ingen hitt. Visst, borta bra men hemma bäst, absolut! Men kunde det inte vara lite varmare hemma då? ;) När jag inte jobbar så gömmer jag mig under duntäcket med en kopp kaffe och mysigaste vetekudden som håller mig varm och go. Men jag kan inte undgå att hela tiden tänka tillbaka på tiden i Australien. Vilken upplevelse! Det går inte riktigt att beskriva, därför har jag inte heller försökt. Det bästa, enligt mig, är att beskriva med bilder. Jag har inte riktigt hunnit sitta ned och se över alla bilder ännu, då jag tog otroligt många. Men när jag har gjort det, ska jag lägga upp de bästa bilderna här så ni får se hur härligt vi har haft det!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0