Dagarna går

Ojojoj det var länge sedan jag gjorde ett inlägg här! Man får ju nästan skämmas... Men livet rullar på och jag trivs fortfarande här i Oslo (det som bara skulle vara en 8-månaderstripp och nu har det gått över 3 år haha!)
 
Just nu så jobbar jag än en gång på McDonalds, men ännu en ny restaurant. Min 5e restaurant som jag är anställd på haha. Men denna gång jobbar jag inte som restaurantsjef längre, utan nu är jag "bara" skiftledare, i hopp om att hitta ett bättre jobb snart. Har varit på en del intervjuer men antingen så har dom eller jag vänligt tackat nej. Utöver det så har jag startat mig en enskild firma, där jag jobbar med att göra akrylnaglar, samt säljer hälsoprodukter inom Aloe Vera. Min hemsida finner du här: Wellness is Beauty. Där kan du se bilder, boka tid, och även gå in på min egna webbshop.
 
Nu när jag ändå skriver så kan jag flika in med ett litet tips också om en foundation från dermosil som jag är väldigt nöjd med. Finns många nyanser som passar både till blekfisar och dom som snart får lite sommarfin färg i ansiktet.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0