Höstlovet



Nikon D40, 40mm, f/2,8

Egentligen var tanken att jag och Malin skulle åka utomlands på höstlovet (v. 44), vi har sedan några veckor tillbaka pratat om detta och planerat. Dock tänkte vi igår att det var bättre att vi tog en liten tripp inom Sverige nu till hösten och kanske (om vi har pengar) åka utomlands till våren istället. Jag känner att jag behöver spara mina pengar som jag tjänar nu och inte åka utomlands för dom. Fortare än man anar så är det dags för studenten, balen, flytta hemifrån osv, och då gäller det att ha gott om pengar! Till slut bestämde vi att vi åker en runda till Göteborg fredag till söndag på höstlovet! Kommer bli skitkul det med :D


Kommentarer
Postat av: felicia

hej! just nu har jag en fototävling pågående i min blogg. temat är natur! du hittar min tävling här (http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/september/fototavling-tema-natur.html) där du kan läsa mer om den. det skulle vart jätteroligt om du ville vara med!
ha en fortsatt bra dag.:-)

2012-09-18 @ 18:50:58
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se
Postat av: malin

hihi klart kommer det bli kul. loveeeee

2012-09-18 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0