Syrran <3


Haha sista bilden är fin ;)
 
2 bilder från helgen i Stockholm där nu min storasyster (på bilderna) bor. Både roligt och tråkigt att hon bor där, jag har vant mig vid att bo själv hemma med mamma och pappa nu, men att hon bor så långt ifrån är ibland ganska jobbigt. Men när man väl kommer dit så umgås vi ju under hela den tiden som jag är där och hon visar mig runt i Stockholm osv. Det är ju alltid gutt att ha en syster i en större stad :D. Har haft en jättego helg med henne och hon är absolut en förebild för mig! Tack för att du finns :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; TAck:D Det är jag som står framför kameran! Ja, dom är tagna med mobil, så lite sämre kvalite;)
Allt bra?
Kram

2012-09-18 @ 17:43:46
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0