En god nyhet!

I somras/höstas mejlade jag lite olika muséum och bifogade lite bilder jag fotat och frågade om dom hade någon fotoutställning på G som jag kanske skulle passa att vara med på. Dock var det inte många som svarade och dom som svarade sa att dom inte hade något passande på G. Dock har nu konstmuséet i västerrås hört av sig och jag ska ringa dom så fort jag blivit bra i rösten igen, hoppas definitivt på något roligt erbjudande :D. GLAD! Ska bara samla mod till att ringa också hehe, har nästan lite telefonfobi ;)
 
Här har vi en video med några foton jag tagit, observera att videon är över 1 år gammal, därför också alla bilder som är med, så ha överseende för detta då jag inte var lika bra då ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0