Utrustning?

 
Funderar på att göra ett nytt inlägg med min utrustning då mitt förra inlägg som jag skrev för ca ett halvår, eller mer, sedan börjar bli ganska oaktuellt. Hade inget att göra nyss och kunde inte sova så jag funderade på vad jag kunde göra för nytt i mitt rum. Så det lilla bordet som tidigare varit mitt "fixa-håret-bord" med massa olika tänger på (bla. plattång, locktång, hårfön mm.) blev mitt nya kamera- och objektivbord. Tänkte först trycka upp alla mina fotogrejer där såsom filter, motljusskydd, IR-fjärr mm. men det blev inte alls snyggt så jag gjorde på detta sättet istället. Dessutom ska jag beställa hem två st huslock så jag kan ha kamerahusen utan objektiv ibland också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0