2013 kommer FÖRHOPPNINGSVIS bli mitt bästa år hittills!

Vad detta året (förhoppningsvis) kommer att bjuda på (i tidsordning):
- Jag kommer fylla hela 19 år, jag vet det är inget jämnt nummer eller så, men det är stort för mig, för då är jag ännu mer vuxen än vad jag är nu! Haha.
- Förhoppningsvis blir det en tripp till Barcelona med familjen och kolla fotboll och shoppa.
- Ayia Napa eller något annat asroligt, varmt ställe väntar på mig och Malin till våren.
- Åka till Göteborg med Granten och kolla på älskade Håkan Hellström som har konsert där den 8 juni.
- Jag får vara med på mig första, och förmodligen sista, bal med en riktig balklänning och balfrisyr, awesome!
- Studenten kommer inte långt därefter, och fytusan vad jag är taggad för det!
- Förmodligen ska jag med min kära bosniska vän Amela till hennes hemland och ha det hur kul som helst och äta massa god mat och leva deras liv!
- När jag kommer tillbaka från bosnien ska jag jobba heltid på McDonalds och tjäna en massa pengar.
- Och när min ekonomi sedan blivit stabil igen efter detta underbara halvår ska jag tillslut även flytta hemifrån, förmodligen någongång på hösten! Taggad :D.
- Runt nyår ska jag iallafall inte vara i Sverige, vart jaag är får vi dock se. Förhoppningsvis på något varmt ställe!
 
Sedan kommer detdär tråkiga halvåret när sommarn är slut. Vädret blir tråkigt och man har inget att göra. Usch vad jag hatar hösten. Vi får väl se om den har något att bjuda på detta året! Kanske blir en tripp till egypten? ;) Eller kanske Göteborg eller Stockholm eller något sådant lite billigare alternativ.. Ska inte drömma för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0