Balklänning

 
Är SÅ sugen på att beställa hem denna balklänningen från USA till balen. Ska till växjö med några vänner på måndag och kolla balklänningar, och om jag inte hittar någon bättre än denna så köper jag den direkt. Är nämligen fullkomligt kär i den! Älskar färgen, tänk vad brun man kommer se ut i den när balen väl är! Och formen är också sjukt fin. Den är liksom inte för mycket, men inte för lite heller. Den är perfekt! GAH är så sugen på att köpa den :D, men jag ska inte gå för hastigt fram, utan åka till växjö och kolla först, det kan ju faktiskt finnas något bättre ;).


Kommentarer
Postat av: Elin

hej!!
Jag undrar vart klänningen finns att beställa?!

2015-03-01 @ 08:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0