En vanlig dag för mig

Som vissa av er lagt märke till så jobbar och tränar jag ganska mycket, dock kommer jag inte jobba så mycket nu resten av januari och i februari, men sedan börjar det väl igen. Iallafall, så jag tänkte nu berätta hur en vanlig dag ser ut för mig.
 
- Vaknar runt 8, börjar skolan kanske 9.20 eller liknande. Går i skolan till klockan halv 2.
- Åker till gymmet och gymmar till 3, halv 4.
- Åker till jobbet och jobbar 16-22.
- Åker hem och pluggar om jag har något att plugga på, duschar och går och lägger mig. Brukar dock ha problem att somna så jag brukar somna runt 2, 3 någon gång, så jag försöker göra det bästa av situationen och göra något nödvändigt den tiden då jag ändå inte kan sova.
 
Så kan en vanlig dag se ut för mig. Ibland jobbar jag mindre eller inte alls, då kanske jag är med en kompis eller något. Eftersom vi har så få timmar i skolan och inte alls mycket plugg har jag tid att träna mycket och jobba mycket. Hade jag gått något annat program på någon annan skola hade jag förmodligen inte alls hunnit med så mycket som jag gör nu. Jag försöker iallafall träna 4 gånger i veckan, ibland går det, ibland inte, sånt är livet ;).
 
Här har vi ju då mitt skolschema, kvallen suger men man ser ju ungefär ändå. + att många av lektionerna blir inställda pga. att vi inte får tag i fungerande datorer eller att vi ska jobba hemma eller annan anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0