Hår

 
Dessa bilder är tagna för ca 1,5 år sedan. Jag tycker inte så jättemycket om att vara med på bild så hade inte så mycket andra bilder som va bra så domma fick duga ;). Iallafall, det är helt sjukt vad mycket mitt hår har växt! Jag går hela tiden och klagar på att mitt hår aldrig växer och aldrig blir långt, men det har faktiskt blivit skitlångt om man jämför med då, och jag älskar det! Jag ska spara och få så långt hår jag bara kan få! Dock funderar jag på att skaffa den hårfärgen igen? Det är typ min riktiga hårfärg och det skulle vara SÅ skönt att slippa färga det och hålla på, och dessutom tycker jag nästan att jag passar bättre i den hårfärgen? Men jag är alltid rädd för att blondera mig, är rädd att det ska slita FÖR mycket på håret och att jag blir tvungen att klippa av allt.. Men frammot våren kanske, jag ska tänka på det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0