Letar resa

Jag och min goda vän Malin ska förmodligen åka utomlands till våren och vi har velat mycket länge över vart och när vi ska åka. Men nu börjar vi komma överrens faktsikt, och tillslut blir det nog väldigt bra. Hotellet nedan är jag just nu väldigt sugen på iallafall, som ligger precis vid en av mallorcas finaste stränder. Dock har vi ju ett liiitet problem, nämligen att jag HATAR att flyga. Jag hatar det verkligen. Jag är dödsrädd för att flyga, även har jag gjort det 5 gånger fram och tillbaka nu. Får panik varje gång jag ska flyga. Det är verkligen det värsta jag vet. Samtidigt är det bästa jag vet att vara utomlands, så jag får väl helt enkelt bara bita ihop och ta mig samman.
 
Bilderna är lånade från google, därav den dåliga kvalitéten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0