Till våren..

Nu när jag har jobbat och slitit hela vintern så har jag tänkt att unna mig lite dyrare kläder till våren. Jag är en sån som aldrig köper jeans för 1000 spänn, eftersom det ändå finns för 500 på bikbok och Gina liksom. Dock är det ju inte alls lika bra kvalité på dem, samt att dem ofta inte är riktigt lika snygga. Så till våren tänkte jag köpa mig ett par riktigt snygga, ljusa jeans, kosta vad det kosta vill. Förmodligen blir det nog ett par från Tiger of sweden, eller något liknande. Dessutom hade jag tänkt att köpa mig en riktigt snygg, äkta skinnjacka. Det lutar lite mot Jofama by Kenza, men dom är ju så sjukt dyra. Ska kolla runt lite, men kanske att det blir en sådan. Utöver det blir det väl converse som vanligt som vårskor, dessutom har jag ju mina snygga paladiumskor också!
 


Kommentarer
Postat av: JB - fotografi

- Ja det är en riktigt roligt idé :D

2013-01-16 @ 22:15:20
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0