Today

Denna dagen har varit mycket välbehövlig för mig! Först vaknade jag vid halv 12, kollade på en film och gick sedan upp och klädde på mig, fixade mig osv. Sedan fotade jag mig själv till ett litet experiment jag hade tänkt testa, dock kan jag inte ta bilder på mig själv... Sedan gick jag ut och gick en runda. När jag kom hem igen gjorde jag mig en god bananpannkaka med frusta hallon och blåbär till, och sedan åkte jag iväg till gymmet med syrran. Efter det åkte vi och solade solarium, har inte gjort det på på säkert 2 år så det var underbart! Sedan har jag bara vilat.
 
Imorgon är också en välbehövlig dag. Ska bara vila, experimentera lite med Photoshop CS6, jobba lite med mitt projektarbete, och vila ännu mer. Gud vad skönt med lov! Synd dock att det började idag för min del, och slutar efter imorgon. Kortvarig ledighet, men ack vad skönt det blir när cashen rullar in på kontot ;).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0