Vill ha

 
Kollade in på eBay som Gb tipsade om nyss och fastnade för det som är på bilden ovan. Det fanns hur mycket liknande grejer som helst för under 500-lappen! Dock är det ifrån tyskland så frakten kostar väl en del, men fortfarande sjukt billigt. Dessutom fanns det studiobakgrunder osv jättebilligt, så jag funderar på att klicka hem en massa saker därifrån. Eftersom jag ändå vill ha en egen studio någon gång, så kanske jag kan börja med att göra en egen här hemma. Sedan när jag flyttar om jag inte hittar någon bra lägenhet med ett extrarum där en studio får plats så kan jag ju ha kvar den här hemma i Ljungbyholm sålänge. Önsketänkande iallafall, vi får väl se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0