Goda nyheter!

Jobbade ju på Deli de Luca på Karl Johan i onsdags, och nu har chefen där hört av sig till mig och erbjudit jobb till mig där! Eftersom jag tyckte det var mycket roligare att jobba där än på Bislett där jag har jobbat tills nu så tackade jag ju glatt ja! Så nästa torsdag slutar jag på Deli på Bislett och så åker jag hem på fredagen. Sedan den 21 april när jag kommer tillbaka från Sverige så ska jag förhoppningsvis ha heltid på barnehage, och sedan extrajobb på Deli Karl Johan!! Har en känsla av att detta kommer bli skitbra nu :D.
 
Men nu ska jag ut i solen igen. Var nyss på storo och åt en fet frozen yoghurt... Hehe. Nu ska jag gå en promenad tänkte jag, runt dit där Tove och jag ska flytta och se vad det finns för något runtikring där. Dessutom måste jag tilläga att det Deli't som jag ska börja jobba på nu ligger i mitten av där jag bor nu och dit jag ska flytta, men tror faktiskt att det är lite närmre dit vi ska flytta, så det blir ju perfa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0