Kaosartad natt som nattvakt

Inatt jobbade jag ju också som nattvakt och jag kan säga att det var fullständigt KAOS. Dock var det bara det i ca en timme, resten av natten var hyfsat lugn. Men det blev slagsmål och grejer inne i butiken så jag kan ju säga att det var skönt att jag jobbade ihop med två andra killar som fixade det. Vi var ju 3 st inatt som sammanlagt sålde för 25000, och jag sålde själv för 11000, så om jag får säga det själv är jag ganska flink ;) hehe.
 
För övrigt skrev jag kontrakt igår med Deli, Karl Johan. Woho! Och idag ska jag och Tove skriva kontrakt med det nya boendet! Och nu är det mindre än en vecka tills jag åker hem :DDDD. Det går bra nu!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0