Skitdag

Jobbade ju på ett annat Deli idag och den ända infon jag hade fått om det var att jag skulle jobba där 8-16. Självklart trodde jag att det skulle vara en helt vanlig arbetsdag, men nej för då ska vi tydligen inventera. Så vi var kanske 10 pers som inventerade, och när vi var färdiga med det så fick vi sånna störda uppgifter som till exempel att ligga på golvet i kylen (!!) och skrapa bort smuts under hyllorna som var näst intill omöjligt eftersom det var så lite utrymme mellan golv och hyllor. Så där fick man ligga på golvet, så jacka och byxor är i princip förstörda, samt att mina knän är nästan också förstörda nu och så är man jätteförkyld....... Verkligen dålig arbetsdag alltså. Dock fick vi gå hem tidigare men ändå......
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0