Sushi efter 15 timmars jobb

Först skulle min sista jobbdag varit igår, sen fick jag hoppa in och jobba idag 8-15 och nån timme innan jag skulle sluta så ber chefen mig att jobba på ett annars ställe 15-23.30... Snacka om att han utnyttjar att jag inte kan säga nej/säga emot ;) menmen, det blir mycket cash i slutändan och dessutom fick jag med mig massa gratismat hem som skulle kastas. Bland annat 4 förpackningar sushi, 13 baguetter, massa bollar, och lite crossianter. Dom i kollektivet som var vakna blev ju glada iallafall ;). Tove börjar vid 7 imån så hon har redan somnat, men sparade massa mat till henne med hihi. Nu tänkte jag sitta i sängen och avnjuta min sushi med en film, men internet vägrar att funka så det får bli utan film... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0