Ledig dag

Efter 13 jobbdagar i rad va jag idag äntligen ledig!! Vill jobba väldigt mycket just nu så jag klagar verkligen inte på att jobba många dagar i rad, men det var riktigt gøy med att va fri idag! Först la jag mig i slottsparken med mango och honungsmelon och solade, sedan cyklade jag till jobbet för att fixa lite grejer och nu ikväll satt jag på Olivia med fina Tonje som jag jobbar ihop med. Så sjukt härlig jenta alltså!! Åt riktigt god mat där, asså jag älskar verkligen krämiga pastarätter, särskilt som innehåller bacon OCH kylling :D.
 
Förresten så i förrgår blev jag indirekt erbjuden att bli restaurangchef om jag skulle stanna kvar i Oslo hehe. Jag svarade att jag skulle fundera på det, och jag har verkligen funderat, och jag funderar fortfarande. Men jag kommer flytta hem till Kalmar igen, även att det plötsligt blev väldigt lockande att stanna. Hemlängtan är för stor... 
 
Dessutom har jag i princip fixat jobb till en gammal medarbetare på Donken i Kalmar, om hon nu tackar ja till jobbet :). 
 

Trackback
RSS 2.0