Stängt hela veckan

Har hela denna vecka stängt och faktiskt blivit ganska Flink på att stänga kök! Igår var vi färdiga ca 5-10 över 23, och tidigare har vi aldrig blivit färdiga innan halv 12, så det var ju framsteg :D

Nu är det dessutom mindre än tre månader kvar till hemfärd till Kalmar, vilket betyder att det börjar bli en del som ska ske och förberedas. Håller just nu förbryllat på att leta lägenhet i Kalmar till den 1 september, men det verkar vara omöjligt. Finns bara 2or lediga och det är en som jag intresseanmält på som jag precis kommer ha råd med, så vi får se om jag får den. Annars skulle ju det bästa vara om det kom ut någon billig etta... Utöver lägenhetsletning så är det dags att börja planera mitt företag, samt försöka få tillbaka mitt gamla jobb att ha vid sidan av företaget, och massa andra småsaker som att säga upp boendet här, gå till Skatteetaten osv. 

Min fina McDonalds-leksak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0