"SopTove" ;)

Haha hon kommer älska mig för denna bilden :D

Eftersom jag är helt ledig idag så struntade jag i att ställa klockan. Alltså jag vaknade precis. Klockan 13!!!!! Sovit bort hela dagen nu ju! Dock känns det nästan som jag håller på att bli sjuk så det var nog ändå bra att jag fick sova ut. Nu ska jag iallafall käka lite, och sen cykla omkring och leta efter en cykelpump haha, och försöka lista ut hur man höjer sadeln på cykeln för hon som hade den innan var superkort hehe. När Tovisen kommer hem ska vi till gymmet för hon har äntligen skaffat gymkort :D, och sedan ska vi storhandla på Meny, en ganska stor matbutik som ligger precis vid gymmet. Vi ska gå omkring och leta efter Tilbudsskyltarna ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0