Tankar

Jag tycker om Oslo. Det är en jättefin stad, jag har ett jobb som jag mestadels trivs jättebra med, även att det är väääldigt jobbigt ibland och en stor utmaning, men det är lite det som gör det så roligt! Dessutom har jag skaffat fina vänner här som alltid ställer upp. Har en liten, men väldigt fin och mysig lägenhet som jag delar med mina 2 fantastiska (ganska jobbiga men underbara ändå haha) hundar. Jag har det väldigt bra egentligen. MEN, jag kan inte sluta längta hem. Jag längtar SÅ mycket. Att bara få vara hemma hos mamma och pappa, särskilt nu när jag är sjuk.. Äta mammas goda mat, tjabba med syrrorna, gosa med katterna osv. Alla mina vänner där hemma, och min underara familj och släkt, jag saknar er, så himla mycket! Vissa dagar är det väldigt jobbigt för mig att vara här, vissa dagar vill jag inget annat än att åka hem. För ca 2 veckor sen var jag redo att packa mina väskor och åka hem. Men jag tänker inte ge upp - inte än! Helt ärligt så vet jag inte ännu hur länge till jag kommer stanna här, men jag har iallafall satt upp ett mål. Målet är att jag inte tänker åka hem innan jag gått kursen som heter EMP. Men innan dess ska jag gå ASM. Huvudkontoret har inte planlagt för nästa år än, så jag vet inte ännu när det finns möjlighet för mig att gå nästa kurs. Men som sagt så trivs jag väldigt bra på mitt jobb just nu, och det är skitkul att vara restaurangchef. Jag är stolt över mig själv, att efter ca 3 månader på detta jobb blev tillfrågad att bli restaurangchef, det är inte många som blir det! 20 år och restaurangchef. Jag är väldigt nöjd. Dessutom är jag väldigt glad över er som uppmuntrat mig till detta, både jobbkompisar, kompisar och familj. Tack!! Utan er hade jag aldrig varit där jag är nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir så stolt när jag läser! Du är bäst och keep on going! Love you

2014-11-10 @ 08:43:21
URL: http://sandrasjoback.blogg.se
Postat av: Sandra

Blir så stolt när jag läser! Du är bäst och keep on going! Love you

2014-11-10 @ 08:43:22
URL: http://sandrasjoback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0